Εξαγορά: 1999 
 
Segment: Γυναικείο μηνιαίο περιοδικό μόδας, μαζί με το Βήμα της Κυριακής 
 
Editorial: Up market, Πολυτέλεια, Αξιοπιστία, Στιλ, Καινοτομίία, Αισθητική. Η μοναδικότητα του σε σχέση με τα άλλα περιοδικά της ελληνικής αγοράς είναι η αισθητική και η εγκυρότητά του γιατί δεν ανακυκλώνει ποτέ τις τάσεις της μόδας. Δεν «πουλάει»  απλά τη μόδα αλλά το  «στυλ». 
 
Τιμή τεύχους:  Ένθετο με το Βήμα της Κυριακής 
 
Σχήμα: 21 x 28 cm  
 
Σύνολο Αναγνωστών/τριών: 441.000 
 
Μ.Ο. Ηλικίας (Γυναίκες): 41 χρόνια 
 
Μ.Ο. Κυκλοφορίας 2013(τ.Ιαν.-Δεκ.): 89.000 τεύχη 
 
ΠΡΟΦΙΛ: Γυναίκα 25-54 (63%) ετών - ABC1C2 (ΑΝΩΤΕΡΗ-ΜΕΣΗ) 64%) κ/ο τάξης 
 
 
 
 
 
Πηγή: Bari Focus 
Πηγή: Πρακτορείο Διανομής Τύπου, Αργος (+/-3% εκτίμηση επαρχίας) 
   |